1. Social Media Manager

Ben jij een drukke ondernemer maar wil je jouw bedrijf nog meer in de kijker zetten via Social Media? Posten via Instagram, Facebook of LinkedIn kan allemaal "vanzelf" gaan binnenkort.
Jij hoeft hiervoor dus geen tijd meer vrij te maken in je ‘me time’. Dit doe ik voor jou:

• Creaties voor je Social Media maken en delen (Canva)
• Trends en concurrentieonderzoek
• Volgers beantwoorden via DM of mail
• Optimalisatie van engagement en bereik

2. Agendabeheer en afspraken inplannen

Heb je geen overzicht meer op je afspraken en zoek je je gek naar adressen of contactgegevens?
Laat mij deze inplannen, zodat jij je kan concentreren op wat echt nodig is.
Ik zorg voor een overzichtelijke planning en zet herinneringen in voor je belangrijke afspraken.
Dit neem ik over:


• Overzichtelijke planning in eigen agenda
• Herinneringen voor afspraken inzetten
• Bezoeken ter plaatse of op locatie met adres en contactgegevens
• Je huidige of nieuwe contacten updaten in een adressen- of gegevenslijst

3. E-mailbeheer en klantcontact voor een gestroomlijnde communicatie.

Kijk je uit naar een opgeruimde en zelfs lege inbox op het einde van de week?
Geef je graag je klanten regelmatig een update maar vind je er gewoon niet de tijd voor?
Laat mij je e-mails en telefoontjes beheren, zodat jij je tijd kunt besteden aan wat echt belangrijk is: het laten groeien van jouw bedrijf.
Dit kan ik doen voor jou:


• Regels inzetten / Automatiseren van mails
• Efficiënt communiceren met klanten, boekhouder, …
• Persoonlijke klantenservice
• Overzichtelijke inbox creëren en zo houden

4. Financiële support

Heb je op het einde van de dag geen tijd meer over voor je dag ontvangsten, opmaak facturen of de nog niet betaalde facturen op te volgen?
Ik zorg voor een nauwkeurige financiële administratie en ondersteuning,
zodat jij je daar geen zorgen over hoeft te maken.
Heb je daarbij nog hulp nodig bij het debiteurenbeheer?
Ook dit neem ik uit jouw handen.

• Offerte- en facturatiebeheer
• Crediteuren- en debiteurenbeheer
• Budgetbeheer
• E-facturatie opzetten en opvolgen (Dexxter)

5. Administratie

Zijn er digitale documenten die zweven in je opgeslagen items maar vind je ze nooit terug?
Zou je ook graag alles in enkele files bundelen maar ontbreekt je de tijd?
Ook hiermee kan ik zeker helpen:

• Opzetten en optimaliseren van digitale systemen (Google Workspace, Microsoft 365)
• Structuur en organisatie in jouw digitale omgeving
• Digitale en algemene administratie
• Document- en dossierbeheer

6. Projecten

Als VA sta ik ook open om bij elk project mee te denken en te sparren. Dit kan gaan over projectmanagement, het opzetten van KPI’s, het voorbereiden van presentaties of andere taken waarbij je graag advies of ondersteuning in kan gebruiken.
Samen kunnen we brainstormen om tot de beste aanpak te komen.

Gezien mijn ervaring in Facility Management kan ik bijvoorbeeld ook helpen met Prestaties, Organisatie interne events, Procesoptimalisatie, Handleidingen of Checklists maken, …

You name it - I can help you with it!